- 2 Minuty ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Nejčastěji kladené dotazy
- 2 Minuty ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Ztratil jsem mobil
V takových nepříjemných chvílích je třeba co nejrychleji zablokovat mobilní platbu – můžete to udělat pomocí funkce FIND MY DEVICE, která vám umožní z telefonu na dálku smazat data nebo jej zablokovat. Pokud z telefonu takto nebo jinak mobilní kartu odstraníte, vaše plastová karta je stále funkční. Pokud si zablokujete svou plastovou kartu, vaše mobilní karta se blokuje společně s ní.
Potřebuji PIN kód k platbě mobilem
Ten nepotřebujete - při platbě nad 500 Kč slouží k potvrzení platby odemknutí telefonu.
Jak poznám, že platba proběhla
Zelená „fajfka“ značí úspěšnou transakci. Kromě toho, pokud máte aplikaci Edenred, okamžitě dostanete do telefonu push notifikaci o tom, kdy a kde jste právě zaplatili. Kromě toho si v Google Pay můžete prohlédnout 10 posledních transakcí s vaší mobilní kartou.
Kde lze platit mobilem
Všude tam, kde můžete zaplatit kartou Edenred – v mobilní aplikaci Edenred najdete jednoduchý vyhledávač míst přesně pro vaši kartu.
Jsou mobilní platby bezpečné
Možná vás to překvapí, ale je to bezpečnější než platba běžnou bezkontaktní kartou. Číslo vaší skutečné plastové karty není nikde uváděno. Pokud telefon ztratíte nebo je vám ukraden, můžete ho jednoduše na dálku zablokovat nebo z něj smazat data. To ale nemá vliv na funkci vaší plastové karty Edenred, která zůstává i nadále funkční a nemusíte tak žádat o kartu novou.**
Co potřebuji k platbě mobilem
Mobil s operačním systémem Android Lollipop 5.0 a vyšší s podporou funkce NFC, aktivovanou kartu Edenred, staženou aplikaci Google Pay a připojení k internetu pro vložení karty do telefonu. Pro platbu samotnou pak internetové připojení potřeba není.
Mám mobilní platbu od své banky
Pokud vaše banka využívá Google Pay, poznáte to tak, že po stažení aplikace Google Pay do vašeho zařízení zde svou bankovní kartu uvidíte. Google Pay pro platbu používá vždy tu kartu, která je první (nahoře). Pořadí změníte jednoduchým přetažením karty na požadovanou pozici. Pokud banka používá jinou technologii, musíte si v nastavení telefonu zvolit, která aplikace bude pro platbu určena.
Ztratil jsem svůj iPhone
Navštivte www.icloud.com a využijte funkce „Najít iPhone“, která vám umožňuje smazat všechny karty zaregistrované v Apple Pay. Poté nebude možné váš iPhone, iPad, Apple Watch či MacBook Pro použít k platbě.
Kam se obrátit v případě potíží
- Zařízení: V případě problémů se zařízeními Apple, **aplikací Wallet ** či iCloud kontaktujte společnost Apple.
- Karta: V případě problémů souvisejících s registrací karty Edenred Card, Edenred Benefits či Ticket Restaurant nebo transakcemi přes Apple Pay kontaktujte naši zákaznickou linku od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00, a to na čísleT: +420 296 363 000 ohledně Edenred Card, T: +420 840 111 317 ohledně Ticket Restaurant Card a T: +420 840 111 320 ohledně Edenred Benefits Card.
nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:
- pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
- pro zaměstnance: +420 296 363 000