Nejčastěji kladené dotazy – partner
  • 3 Minuty ke čtení
  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Nejčastěji kladené dotazy – partner

  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Shrnutí článku

Proč spolupracovat

  • přidáme vás mezi partnery do našich vyhledávačů

  • zviditelníme vás přes naše komunikační kanály (sociální sítě, webovou aplikaci, webové stránky, newslettery)

  • proplatíme vám uskutečněné transakce a zaslané poukázky

Chci zasmluvnit novou provozovnu (restauraci, sportovní centrum apod.) Jak mám postupovat?

Napište žádost skrze formulář na našem webu. Budeme Vás kontaktovat do dvou dnů.
kontakt-formular-small.png

Jak se mohu stát partnerem Edenredu

Přijímat ve své provozovně poukázky a karty Edenred může každý partner, který má s námi podepsanou smlouvu. Smlouvu můžete vyplnit online na webu, nebo kontaktovat naše partnerské oddělení e-mailem na partnerske-cz@edenred.com, kde vám se vším pomohou. Do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.

Co z toho budu mít a kolik mě to bude stát

Odměna za navýšení objemu se liší dle produktu, který ve vaší provozovně přijímáte, a přesné podmínky jsou vždy uvedeny ve smlouvě. Vaše provozovna bude vidět ve vyhledávači provozoven na webu www.edenred.cz a pokud akceptujete stravenkovou či benefitní kartu, tak také v aplikaci Edenred. V případě zájmu vám můžeme nabídnout také další marketingovou spolupráci a zviditelnění vaší značky u zákazníků i firem. Kontaktujte nás na T: +420 234 662 340 nebo na partnerske-cz@edenred.com.

Jak vyplnit novou smlouvu

Nejprve si založte svůj účet na našem webu. Poté ve svém účtu klikněte na Nová smlouva a postupujte dle instrukcí. Uveďte své kontaktní údaje, vyberte produkty, které chcete akceptovat, a odsouhlaste podmínky. Smlouva je automaticky odeslána na naše partnerské oddělení. Pokud je vše v pořádku, považuje se tímto smluvní vztah za uzavřený. Od nás obdržíte e-mailem PDF smlouvy s naším podpisem a následně také uvítací dopis. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Lze smlouvu uzavřít online, nebo ji musím osobně podepsat

Smlouvu můžete vyplnit online na našem webu. Součástí smlouvy jsou i Obchodní podmínky. Smlouva se po vyplnění odešle na naše zákaznické oddělení. Pokud je vše v pořádku, pošleme vám na váš e-mail PDF smlouvy. Zároveň vám od nás e-mailem přijde uvítací dopis se všemi důležitými informacemi o spolupráci. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Za jak dlouho od podpisu smlouvy mohu začít přijímat poukázky/karty Edenred

Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte našemu zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. Každý terminál vám pro platbu kartami musíme aktivovat. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.

Jak se zákazníci dozvědí, že u mě mohou platit Edenred poukázkami/kartami

Vaši provozovnu doporučujeme označit samolepkou na dobře viditelném místě, nejlépe na vstupních dveřích. Informaci o akceptaci našich poukázek můžete umístit také na váš web. Všechna akceptační místa mohou zákazníci najít ve vyhledávači provozoven na www.edenred.cz a v aplikaci Edenred.

Jak podpořím zviditelnění naší společnosti mezi zaměstnanci využívajícími produkty Edenred

Vaše služby můžete propagovat formou:

Kde najdu výčetku

Výčetku můžete stáhnout na stránce https://www.edenred.cz/loga-a-materialy . Personalizovanou výčetku najdete po přihlášení do Vašeho účtu na portálu Edenred (edenred.cz) v sekci Seznam provozoven. Aktuální šablonu (bez předvyplněných informací) najdete také v Dokumentech ke stažení na našem webu na www.edenred.cz/loga-a-materialy.

Jak nastavit terminál

Pro nastavení terminálu potřebujeme znát vaše MID (číslo obchodníka/číslo obchodního místa). Tento údaj nalezente buď na účtence pro obchodníka nebo kontaktujte poskytovatele terminálu. Žádost o zprovoznění terminálu nám zašlete společně s MID na náš email partner-cz@edenred.com.

Jak funguje přímá platba v e-shopech

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu bez použití karty. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.
Více informací viz platební metody.

Co je to e-Ticket

Více informací viz platební metody.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Obraťte se na naše zákaznické centrum na

 nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:

  • pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
  • pro zaměstnance:  +420 296 363 000





Byl tento článek užitečný?