Prostřednictvím benefitu na fakturu můžete čerpat benefity pouze u poskytovatelů, kteří nejsou zařazeni do akceptační sítě Edenred.
Proplaceny mohou být pouze služby v kategoriích rekreace, cestovní služby a ubytování, zdravotní péče (POUZE služby od registrovaných zdravotnických zařízení a pracovníků), sport a kultura, vzdělávání a předškolní zařízení pro děti.
Postup objednání
-
**Ověření důvodů pro použití platby „Benefit na fakturu“. **
Vyberte si dodavatele, u kterého chcete zaplatit prostřednictvím Benefitu na fakturu a vyžádejte si od něho fakturu, která bude splňovat náležitosti, které naleznete ve své cafeterii v záložce „Možnosti platby/Benefit na fakturu“. (Přesvědčte se, že není partnerem Edenredu).
-
Volba platební metody a vložení benefitu do nákupního košíku
V záložce „Možnosti platby“ si zvolte správnou kategorii Benefitu na fakturu. Do pole „Hodnota“ na stránce vložte CELKOVOU ČÁSTKU na kterou je vystavena faktura, a klikněte na „Vložit do košíku“. Poté si zobrazte košík (v pravém horním rohu obrazovky), zkontrolujte částku objednávky a tlačítkem „Pokračovat dále“ pokračujte v zadání objednávky dle pokynů v košíku.
Důležité: Při objednávce Benefitu na fakturu můžete mít v košíku pouze jednu položku (jeden benefit). -
Ověření IČO poskytovatele
• Zadejte IČO dodavatele/poskytovatele. Poskytovatel musí mít české IČ a nesmí být zařazen do partnerské sítě Edenred CZ. Klikněte na „Ověřit“ a postupujte podle dalších pokynů.
-
Zadání informací z faktury
Formulář se automaticky vyplní údaji o dodavateli/poskytovateli
na základě vámi zadaného IČ.
Vyplňte povinná pole. Všechny požadované informace naleznete na faktuře od dodavatele/poskytovatele
Kliknutím na tlačítko „Nahrát fakturu“ vyberte a přiložte naskenovanou fakturu od poskytovatele.
Vyplňte své kontaktní údaje, na kterých bychom vás mohli kontaktovat v případě nejasností. Odešlete formulář volbou „Pokračovat dále“.
-
Shrnutí objednávky
Zkontrolujte zadané údaje. V případě, že budete chtít některé údaje ještě upravit, můžete se vrátit stisknutím tlačítka „Krok zpět“.
-
Závazné objednání Benefitu na fakturu
Kliknutím na „Závazně objednat“ potvrdíte nákup Benefitu na fakturu. Po závazném objednání Benefitu na fakturu vám přijde potvrzení o provedené objednávce na email, který máte uvedený v cafeterii jako kontaktní (záložka „Můj účet/Upravit profil“). Naši pracovníci zkontrolují náležitosti faktury a v případě potřeby vás budou telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Faktura je zpravidla uhrazena do 5 pracovních dnů od ověření správnosti faktury. V momentě schválení faktury a následném zadání příkazu k úhradě budete informováni. Upozornění: V případě, že nebudou dodrženy všechny náležitosti a faktura nebude správně vyplněna, služba nemůže být proplacena.
nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:
- pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
- pro zaměstnance: +420 296 363 000