Benefit na fakturu
  • 2 Minuty ke čtení
  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Benefit na fakturu

  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Shrnutí článku

Prostřednictvím benefitu na fakturu můžete čerpat benefity pouze u poskytovatelů, kteří nejsou zařazeni do akceptační sítě Edenred.

Proplaceny mohou být pouze služby v kategoriích rekreace, cestovní služby a ubytování, zdravotní péče (POUZE služby od registrovaných zdravotnických zařízení a pracovníků), sport a kultura, vzdělávání a předškolní zařízení pro děti.

Postup objednání

  1. **Ověření důvodů pro použití platby „Benefit na fakturu“. **
    Vyberte si dodavatele, u kterého chcete zaplatit prostřednictvím Benefitu na fakturu a vyžádejte si od něho fakturu, která bude splňovat náležitosti, které naleznete ve své cafeterii v záložce „Možnosti platby/Benefit na fakturu“. (Přesvědčte se, že není partnerem Edenredu).
    bnf1

  2. Volba platební metody a vložení benefitu do nákupního košíku
    V záložce „Možnosti platby“ si zvolte správnou kategorii Benefitu na fakturu. Do pole „Hodnota“ na stránce vložte CELKOVOU ČÁSTKU na kterou je vystavena faktura, a klikněte na „Vložit do košíku“. Poté si zobrazte košík (v pravém horním rohu obrazovky), zkontrolujte částku objednávky a tlačítkem „Pokračovat dále“ pokračujte v zadání objednávky dle pokynů v košíku.
    Důležité: Při objednávce Benefitu na fakturu můžete mít v košíku pouze jednu položku (jeden benefit).

  3. Ověření IČO poskytovatele
    • Zadejte IČO dodavatele/poskytovatele. Poskytovatel musí mít české IČ a nesmí být zařazen do partnerské sítě Edenred CZ. Klikněte na „Ověřit“ a postupujte podle dalších pokynů.
    bnf2

  4. Zadání informací z faktury
    Formulář se automaticky vyplní údaji o dodavateli/poskytovateli
    na základě vámi zadaného IČ.
    bnf3

Vyplňte povinná pole. Všechny požadované informace naleznete na faktuře od dodavatele/poskytovatele

bnf4

Kliknutím na tlačítko „Nahrát fakturu“ vyberte a přiložte naskenovanou fakturu od poskytovatele.
bnf5

Vyplňte své kontaktní údaje, na kterých bychom vás mohli kontaktovat v případě nejasností. Odešlete formulář volbou „Pokračovat dále“.
bnf6

  1. Shrnutí objednávky
    Zkontrolujte zadané údaje. V případě, že budete chtít některé údaje ještě upravit, můžete se vrátit stisknutím tlačítka „Krok zpět“.
    bnf7

  2. Závazné objednání Benefitu na fakturu
    Kliknutím na „Závazně objednat“ potvrdíte nákup Benefitu na fakturu. Po závazném objednání Benefitu na fakturu vám přijde potvrzení o provedené objednávce na email, který máte uvedený v cafeterii jako kontaktní (záložka „Můj účet/Upravit profil“). Naši pracovníci zkontrolují náležitosti faktury a v případě potřeby vás budou telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Faktura je zpravidla uhrazena do 5 pracovních dnů od ověření správnosti faktury. V momentě schválení faktury a následném zadání příkazu k úhradě budete informováni. Upozornění: V případě, že nebudou dodrženy všechny náležitosti a faktura nebude správně vyplněna, služba nemůže být proplacena.
    bnf8

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Obraťte se na naše zákaznické centrum na

 nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:

  • pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
  • pro zaměstnance:  +420 296 363 000





Byl tento článek užitečný?