Často kladené dotazy – klient
  • 10 Minuty ke čtení
  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Často kladené dotazy – klient

  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Shrnutí článku

Neznám kód potřebný pro objednávání stravenek

Se získáním kódu vám pomohou kolegové na naší zákaznické lince {{variable.tel-kontakt-klient-partner}} nebo po přihlášení do účtu na www.edenred.cz.

Mohu objednávat stravenky pokud nemám IČO ani DIČ

Zanechte nám prosím kontakt na našem formuláři a my se vám co nejrychleji ozveme.

Objednávce nebylo přiděleno číslo, kde zjistím, zda je zadaná?

Pokud objednávce nebylo přiděleno číslo, může se jednat o chybu v objednávce. V takovém případě vám pomohou kolegové na naší zákaznické lince T: +420 234 662 340.

Jaká je doporučená hodnota stravenky

S maximalizací daňové uznatelnosti zaměstnavatele do hodnoty 116,20 Kč a doporučené spoluúčasti zaměstnance ve výši 45 %
je hodnota stravenky {{variable.optimalni-hodnota-stravenky}}.“

Mohu objednat prázdnou kartu zaměstnanci?

Zaměstnanci je možné objednat prázdnou kartu a dobít ji až později. V takovém případě uveďte do počtu odpracovaných číslo 1 a do objednávané nominální hodnoty 0.

Zaměstnanec změnil jméno, musí mu být vydána nová karta?

Zaměstnanci není potřebné vydávat novou kartu, pokud o to nežádá sám zaměstnanec. Informaci o změně jména můžete zanést po přihlášení do firemního účtu na stránkách www.edenred.cz v sekci „správa karet“. U daného zaměstnance přes obrázek tužky, kterou uvidíte po levé straně změníte jméno, či příjmení. Při vydání nové karty kvůli ztrátě, poškození, nebo expirace karty mu bude vystavena s již novými údaji.

Firma přechází na nové domény, jak tuto změnu zavést do systému?

Zaměstnanec se přihlášením do svého osobního účtu proklikne do sekce „profil uživatele“, kde v pravém horním rohu zvolí „změna e-mailu“.

Chci navýšit nominální hodnotu, musím Vás o tom informovat?

O navýšení nominální hodnoty není potřebné nás informovat. Stačí při další objednávce zadat novou nominální hodnotu.

Jak se jako zaměstnavatel dozvím o blížící se expiraci karet

O blížící se expiraci karet informujeme zaměstnavatele e-mailem se seznamem všech karet k obnově spolu s informací, jak dále postupovat. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirovaných karet.

Je možné objednat stravenkovou či benefitní kartu jen pro část zaměstnanců

Ano, je to možné. V rámci jedné společnosti můžete objednávat i kombinace stravenkových (resp. benefitních) karet a papírových stravenek (resp.volnočasových poukázek). Záleží jenom na vás.

Jak objednat stravenky/poukázky

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.
Návod na objednání digitálních stravenkových či benefitních karet a papírových stravenek nebo poukázek najdete po přihlášení do svého účtu v sekci Dokumenty ke stažení.

extranet

Nedorazila zálohová/konečná faktura za objednávku

Pokud jste zadali objednávku online, vygeneruje se zálohová faktura ihned po zadání objednávky. Zálohovou fakturu najdete v sekci „Moje objednávky“. Konečnou fakturu obdržíte po vyrobení poukázek, tzn. po zaplacení zálohové faktury a připsání uhrazené platby na náš účet. Konečnou fakturu najdete také na webu v sekci „Seznam faktur“ nebo vám přijde na e-mail.

Kdy budou doručeny stravenky/poukázky po zaplacení zálohové faktury

V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.

Lze stornovat chybně zadanou objednávku

Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum {{variable.tel-kontakt-klient-partner}} nebo nám zašlete e-mail na {{variable.kontakt-klient-email}}. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.

Co dělat, pokud byla faktura zaplacena s chybným variabilním symbolem a platba tudíž nemohla být spárována

Zašlete nám prosím e-mail s výpisem z bankovního účtu na naše Klientské centrum na {{variable.kontakt-klient-email}}. Do e-mailu zároveň uveďte kód klienta nebo IČ. Po spárování platby vás budeme informovat.

Jak se zaregistrovat do klientského účtu a provádět objednávky on-line?

Registrovat se můžete přes naše internetové stránky pod volbou „Přihlásit se“, kde máte možnost registrace nového účtu. Po vyplnění registračního formuláře vám zašleme e-mailem aktivační odkaz a po jeho prokliknutí se můžete přihlásit a objednávat. Jestliže vám nefunguje heslo, pokračujte prosím obnovou hesla, kdy vám e-mailem znovu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.

Jak zadat on-line objednávku

Pro online objednávání poukázek je potřeba provést registraci v online portálu na našich stránkách pod volbou „Přihlásit se“. Pokud jste již zaregistrováni, přihlaste se do online portálu a pokračujte volbou „Zadat první objednávku“. Následně vyberte typ poukázek, které chcete objednat, a vyplňte zbytek objednávky. Po zadání identifikačních údajů (IČ a kód klienta) se v objednávkovém formuláři automaticky vyplní potřebné informace a obchodní podmínky. Následně již jen dokončete objednávku. Při každé další objednávce již budete mít název společnosti a ID vyplněno. Pokračujte proto volbou „Nová objednávka“.

Chci změnit kontaktní údaje na smlouvě

V případě, že jste již provedli registraci na našich stránkách v sekci „Přihlásit se“, můžete změnu provést pod volbou „Profil zákazníka“. V ostatních případech prosím zašlete informace e-mailem na naše Klientské centrum na {{variable.kontakt-klient-email}}. Do e-mailu prosím uveďte kód klienta (případně IČ) a u kterého produktu chcete změnu udělat.

Co se stane s prostředky na stravenkové kartě, pokud odchází zaměstnanec z firmy

Prostředky na kartě náleží zaměstnanci tak, jako by mu náležely stravenky papírové. Zaměstnavatel informujte Edenred o odchodu zaměstnance (jméno, příjmení, číslo karty). Po zaslání žádosti na společnost Edenred zůstává karta v platnosti, ale z jejího provozu neplynou vůči zaměstnavateli žádné náklady. Na kartu se již nedají dobíjet další prostředky. Prostředky expirují dle své původní expirace nebo spolu s expirací karty samotné. Po expiraci karty již není možné vydat kartu novou nebo dále nakládat s prostředky na účtu.

Jak zjistím stav mojí objednávky

Průměrný termín dodání vytištěných poukázek je do 3–5 pracovních dnů v případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu). V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky jste obdrželi v informačním e-mailu, který jsme vám zaslali po předání objednávky České poště. Pokud jste objednávali před delší dobou, případně k vám zásilka neputuje prostřednictvím České pošty, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum. Děkujeme.

Mohu objednat Edenred Card jen pro část svých zaměstnanců

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Edenred Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Jak objednat order Edenred Card

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.
### V čem je Edenred Card výhodnější oproti původním kartám Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card
Edenred Card je nejmodernější typ zaměstnaneckých benefitů, který v rámci jedné karty umožňuje využívat až 2 peněženky - stravenkovou a/nebo volnočasovou.
Pokud využíváte zatím pouze jeden z těchto benefitů (stravenky nebo volnočasové benefity), s Edenred Card můžete kdykoliv odměnit zaměstnance novým benefitem bez dodatečných nákladů na další karty. Stačí jednoduše dobít druhou peněženku.
V případě, že již nyní přispíváte zaměstnancům na stravování i volnočasové aktivity, díky spojení benefitů do jedné karty ušetříte náklady na vydávání nových i převydání expirovaných karet. Místo 2 poplatků za kartu Ticket Restaurant a Edenred Benefits zaplatíte jen jeden za Edenred Card. Zaměstnanci navíc ocení jednoduchost a větší komfort při placení.

Musíme při přechodu na Edenred Card upravovat nebo podepisovat novou smlouvu?

Při změně z Ticket Restaurant Card a/nebo Edenred Benefits Card není třeba podepisovat novou smlouvu. Původní smlouvy, ceník a podmínky, které jsme mezi sebou uzavřeli na karty Ticket Restaurant a Edenred Benefits jsou nadále platné i pro objednávání nové Edenred Card a dobíjení příslušné peněženky.

Musíme upravovat smlouvu, pokud se rozhodneme využívat druhou peněženku a poskytnout zaměstnancům nový benefit?

Ani v tomto případě není třeba upravovat nebo podepisovat novou smlouvu na nový produkt. Rozhodnutí odměnit zaměstnance novým benefitem je zcela na vás a nemusíte nás o něm nijak informovat. Na druhou peněženku se budou vztahovat stejné podmínky jako na tu, kterou již využíváte. Stačí ji zkrátka dobít.

Kdy budu moci začít objednávat Edenred Card pro moje zaměstnance?

K převodu dochází postupně, o všem vás budeme včas informovat emailem.

Když odejde zaměstnanec, musím jeho kartu vrátit/blokovat?

Kartu po ukončení pracovního poměru není potřebné deaktivovat. Pro čistotu dat ve vaší správě karet doporučujeme zaměstnance odstranit. Pro odstranění se prosím přihlaste do svého firemního účtu na stránkách www.edenred.cz a poté vstoupíte do sekce „správa karet“, kde podle příjmení, či sériového čísla karty najdete daného zaměstnance a přes červené kolečko zaměstnance odstraníte.

Jak mohu objednat zaměstnanci ztracenou kartu?

Po přihlášení do firemního účtu na stránkách www.edenred.cz vstoupíte do sekce „správa karet“, kde podle příjmení, či sériového čísla karty najdete daného zaměstnance. Přes tužku, kterou uvidíte v levém sloupci zvolíte „obnovit kartu“ a důvod jejího obnovení. Následující den objednávku schválíte v sekci „znovuvydání karet“, kde zvolíte doručovací adresu.

Zablokuje se karta zaměstnanci, pokud ji odstraním ze správy karet?

Odstraněním karty ze správy karet nedojde k blokaci karty. Karta pouze nebude figurovat ve vašich příštích objednávkách a ve správě karet.

Jak postupovat, když k nám znovu nastupuje zaměstnanec a už nemá svou Edenred card?

Pokud zaměstnanec ztratil svou původní kartu Edenred, postupujte prosím stejně, jako při vydání karty ztracené, tedy po přihlášení do firemního účtu na stránkách www.edenred.cz vstoupíte do sekce „správa karet“, kde podle příjmení, či sériového čísla karty najdete daného zaměstnance. Přes tužku, kterou uvidíte v levém sloupci zvolíte „obnovit kartu“ a důvod jejího obnovení. Následující den objednávku schválíte v sekci „znovuvydání karet“, kde zvolíte doručovací adresu.

Mohu kontrolovat zůstatky na kartách svých zaměstnanců?

Zůstatky na kartách zaměstnanců jsou citlivým údaje a nelze v rámci GDPR kontrolovat. Zůstatek vidí pouze zaměstnanec, a to ve svém osobním účtu jak v aplikaci, tak po přihlášení na stránkách www.edenred.cz.

Mohu Edenred Card začít objednávat dříve, než mě budete o převodu informovat?

Ano, v případě zájmu o Edenred Card kontaktujte svého obchodního zástupce Edenred nebo nám napište prostřednictvím kontaktního formuláře.

Je možné, že po nějakou dobu budou mít někteří zaměstnanci ještě “staré” karty Ticket Restaurant Card/Edenred Benefits Card a jiní už Edenred Card?

Ano, ničemu to nevadí. V případě, že nebudete chtít vyměnit karty jednorázově všem zaměstnancům, někteří budou mít Ticket Restaurant/Edenred Benefits, noví zaměstnanci nebo ti, kteří kartu ztratili, budou mít již Edenred Card. Karty budou nahrazovány postupně podle jejich expirace a do té doby budou plně funkční.

Mohu vyměnit všechny karty pro své zaměstnance najednou?

Ano, výměna všech karet z původních Ticket Restaurant na Edenred Benefits je samozřejmě možná. V případě zájmu o kompletní výměnu prosím kontaktujte svého obchodního zástupce Edenred nebo nám napište prostřednictvím kontaktního formuláře.

Mění se s přechodem na Edenred Card způsob objednávání a dobíjení?

Ne, karty můžete objednávat a dobíjet tak, jak jste zvyklí. V případě, že objednáváte přes online portál Edenred, po přihlášení do vašeho účtu najdete po přechodu v nabídce karet už “jen” Edenred Card.

Jak bude probíhat fakturace při přechodu na Edenred Card

Do doby, než budou mít všichni zaměstnanci nové Edenred Card, vám budeme po objednání i dobití zasílat vždy 2 faktury – jednu za karty Ticket Restaurant/Edenred Benefits a druhou za Edenred Card.

Jak mám postupovat při objednávání/dobíjení stravenkových/benefitních karet?

Návod na objednání/dobíjení digitálních stravenkových či benefitních karet najdete po přihlášení do svého účtu v sekci Dokumenty ke stažení.

Mohu zůstat u stávajících karet?

Stávající karty jsou až do doby jejich expirace plně funkční a není nutné je ihned měnit. Po skončení jejich platnosti však budou nahrazeny novými Edenred Card. Samostatné karty Ticket Restaurant a Edenred Benefits již nebudeme vydávat.

Jak postupovat při výměně expirovaných karet

Naše zákaznické centrum vás bude s předstihem kontaktovat a vyzve vás ke kontrole karet, kterým se blíží expirace. Po výběru a potvrzení karet k výměně necháme pro vybrané zaměstnance vyrobit nové Edenred Card. Při její aktivaci si pak zaměstnanci jednoduše převedou prostředky ze staré karty Ticket Restaurant/Edenred Benefits na novou Edenred Card v jejich účtu na portálu Edenred.

Co na Edenred Card ocení vaši zaměstnanci

Edenred Card je nejmodernější benefitní karta, kterou mohou zaměstnanci využívat k placení jak za jídlo, tak volnočasové benefity. Místo 2 samostatných karet stačí jedna, která má 2 peněženky (Ticket Restaurant na stravování a Edenred Benefits na volný čas). Navíc si kartu mohou nahrát do Google Pay nebo Apple Pay, platit mobilem a nemusí ji vůbec nosit u sebe.

Více o výhodách Edenred Card.

Jak postupovat při aktivaci Edenred Card

Každou nově vydanou kartu (ať už je pro nového zaměstnance, který v minulosti žádnou neměl nebo vyměněná/náhradní karta pro stávajícího zaměstnance) je třeba aktivovat po registraci/přihlášení do online účtu na portálu Edenred. Návod na aktivaci je součástí uvítacího dopisu, který zaměstnanec dostane s novou kartou. Podrobný návod pro zřízení účtu a aktivaci karty.

Kde mohou zaměstnanci najít více informací o Edenred Card?

Po přihlášení do online účtu mají uživatelé Edenred Card k dispozici sadu užitečných manuálů, které jim pomohou začít využívat kartu (a služby s ní spojené). Tyto materiály najdou v sekci “Dokumenty ke stažení”.

{{snippet.kontakt}}


Byl tento článek užitečný?

What's Next