Nabídka ve věrnostním programu Edenred
  • 3 Minuty ke čtení
  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Nabídka ve věrnostním programu Edenred

  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Article Summary

V rámci naší spolupráce můžete zdarma využívat reklamní plochy v mobilní aplikaci Edenred, prostřednictvím které můžete zviditelnit své podnikání a oslovit více než 200 000 zaměstnanců využívajících stravenky od Edenredu.

Proč mít nabídku ve věrnostním programu

  • Oslovíte 200 000+ uživatelů
  • Přilákáte zaměstnance z okolních pracovišť
  • Motivujete hosty, aby k vám chodili častěji

Více informací o věrnostním programu.

Co je speciální nabídka ve věrnostním programu Edenred

Speciální nabídka věrnostního programu Edenred může vypadat například následovně:

  • Xtý oběd/jídlo/nápoj zdarma (např. 10+1 oběd zdarma)

  • Xtý oběd/jídlo/nápoj se slevou (např. každý 6. oběd za půlku)

  • Nápoj/polévka/dezert k jídlu z poledního menu zdarma

  • % sleva pro věrné zákazníky (např. věrnostní kartička s 10% slevou)

  • Peněžní odměna/sleva/jiná odměna za kumulované útraty (např. za útraty ve výši 1 000 Kč voucher na 50 Kč)

  • Velký nápoj/polévka/jídlo za cenu menšího

  • Informace o sezónním menu

  • Informace o jiné speciální nabídce (např. all you can eat)

Za speciální nabídku nepovažujeme

Za speciální nabídku nepovažujeme například běžné jídelní a nápojové menu, akci na alkoholické nápoje, kohoutkovou vodu zdarma nebo jakoukoliv nabídku, která neplatí dlouhodobě (minimálně by měla platit 1 měsíc). Zveřejnění nabídek podléhá posouzení jejich relevance a schválení ze strany Edenred.

Jak zadat nabídku do věrnostního programu

  1. Přihlaste se do svého účtu nebo se registrujte na portálu edenred.cz.
  2. Přiřaďte si k účtu svou provozovnu/y. Zadejte IČ a partnerský kód, který najdete ve smlouvě, na faktuře, výčetce nebo v notifikačním e-mailu po podpisu smlouvy.
  3. Vložte svou nabídku. Budete potřebovat:
    * název nabídky (povinné pole, max. 30 znaků)
    * popis nabídky (povinné pole, max. 90 znaků)
    * odkaz pro více informací (nepovinné pole)
    * platnost nabídky (povinné pole)
    * vybrat obrázek z nabídky (povinné)

U trvalých nabídek zadejte datum platnosti do konce roku.

  1. Vyberte provozovny, kde má nabídka platit.
  2. Odešlete nabídku ke schválení a zveřejnění. Ke zveřejnění dojde zpravidla do 48 hodin od zadání.

Platba za propagaci ve věrnostním programu

Tato služba je pro vás jako pro partnera Edenred zcela zdarma!

Co budete potřebovat pro zadání nabídky

  1. Mít uživatelský účet na portálu Edenred aktivovaný pomocí partnerského kódu.

(Partnerský kód najdete ve smlouvě, v notifikačním e-mailu, který jsme vám zaslali po podpisu smlouvy, na faktuře za papírové stravenky Ticket Restaurant nebo na výčetce.)

  1. Připravit si informace o nabídce: název nabídky (max. 30 znaků), popis nabídky (max. 90 znaků), odkaz pro více informací (např. na vašich webových stránkách), platnost nabídky od-do.

(Pokud nabídka platí ve více provozovnách, v dalším kroku je budete moci jednoduše označit a nabídka bude přiřazena hromadně ke všem najednou.)

Lze zadat jako speciální nabídku i polední menu?

Pokud ve vaší restauraci nabízíte dlouhodobě a pravidelně (tzn. každý všední den po celý rok) polední menu, určitě ho můžete do aplikace zadat také jako nabídku. Například takto:

Název nabídky: Polední menu od 109 Kč
Popis nabídky: Každý všední den od 11 do 15 hodin.
Odkaz na nabídku: www.nazevvasirestaurace.cz/polednimenu
Platnost od: 1. 11. 2020
Platnost do: 31. 12. 2021

Pole „Popis nabídky“ není určeno pro výpis konkrétních jídel na konkrétní den. Nabídka bude nejdříve zaslána ke schválení a poté bude do 2 pracovních dnů zveřejněna. Po zveřejnění nabídky není ani možné toto pole později upravovat, protože časté změny by mohly být pro uživatele matoucí.

Nejlepším řešením je odkaz na vaše webové stránky nebo sociální sítě, který se nemění, ale hosté tam najdou vždy aktuální informace.

Kolik lidí vaši nabídku uvidí

Naši aplikaci si uživatelé otevřou více než 2 000 000x měsíčně, přičemž mnoho z nich opakovaně. Každý měsíc máme tisíce nových uživatelů stravenkových karet i aplikace.

Lze zadat nabídku, pokud nepřijímám stravenkové karty Edenred?

Abyste mohli zadávat nabídky, je potřeba nejdříve rozšířit smlouvu o akceptaci stravenkových karet, pro jejichž držitele je mobilní aplikace Edenred určena. Poskytuje jim přehled o zůstatku na kartě a pomáhá jim při hledání provozoven, kde mohou zaplatit stravenkovou kartou a využít speciální nabídku. Akceptace stravenkových karet restaurací je tedy nezbytnou podmínkou pro zadání nabídky. V případě zájmu o rozšíření smlouvy nás neváhejte kontaktovat na partnerske-cz@edenred.com.

Lze zadat nabídku, pokud nejsem partnerem Edenredu?

Bohužel ne. Mobilní aplikace a výhody s ní spojené jsou určeny pouze držitelům stravenkových karet Edenred. V případě zájmu o akceptaci stravenkových karet Edenred a uzavření partnerské smlouvy nás neváhejte kontaktovat na partnerske-cz@edenred.com.

Lze zadat nabídku, pokud neprovozuji restauraci?

Vaše nabídky budeme posuzovat individuálně, jejich předmětem by ovšem mělo být běžné denní stravování/občerstvení = teplé/studené jídlo k přímé konzumaci, nápoje apod. Protože jsou nové funkce aplikace určeny pro podporu restaurací, nabídky na nákup potravin nebudeme moci schválit.

Jsme tu pro vás

Na T: +420 234 662 340 nebo na e-mailu partnerske-cz@edenred.com pro stávající, či na partner-cz@edenred.com pro nové partnery.


Byl tento článek užitečný?