Nejčastěji kladené dotazy - Edenred Benefity Premium
  • 6 Minuty ke čtení
  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Nejčastěji kladené dotazy - Edenred Benefity Premium

  • Tmavý
    Světlý
  • Pdf

Shrnutí článku

Jak se přihlásit do cafeterního účtu

Přihlaste se do svého účtu na nazevspolecnosti.edenredbenefity.cz zadáním adresy vaší cafeterie do adresního řádku internetového prohlížeče.
Přístupové údaje najdete ve svém pracovním emailu.

prihlaseni-1.png

Multifaktorová autentifikace pro přihlášení do cafeterního účtu

Co je multifaktorové ověřování přihlášení do cafeterního účtu a jak jej nastavit.

Jak si mohu změnit heslo?

Heslo si můžete změnit pod svým jménem v záložce „Upravit profil“. Zadáte heslo původní + 2x heslo nové. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Uložit změny“. Do cafeterie se poté přihlásíte svým přihlašovacím jménem a nově zvoleným heslem.

Co musí obsahovat nové heslo?

  • nejméně 10 znaků
  • alespoň jedno velké písmeno
  • alespoň jedno malé písmeno
  • alespoň jednu číslici

Co mám dělat, pokud své heslo zapomenu / ztratím?

Na přihlašovací stránce do cafeterie najdete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Klikněte na odkaz a pokračujte dle instrukcí. Je důležité, abyste do pole „E-mail“ zadali vždy e-mailovou adresu, kterou máte vyplněnou ve svém profilu v cafeterii. Pokud vám byla přidělena e-mailová adresa, která obsahuje @noemail, je nutné tento e-mail v cafeterii změnit na jinou, existující e-mailovou adresu. Heslo obnovíte pomocí kódu, který vám bude zaslán.

Kde si mohu zadat / změnit doručovací adresu a e-mail?

Doručovací adresu a e-mail je možné změnit pod vaším jménem v záložce Upravit profil. Po vyplnění formuláře kliknete na tlačítko „Uložit změny“ a vaše doručovací adresa a e-mail budou zadány / změněny. Vaše objednávky a notifikace vám budou zasílány na novou doručovací adresu a e-mail.

Neznám přístupové údaje do portálu cafeterie Edenred Benefity Premium

Nové přístupové údaje si můžete vygenerovat přes úvodní přihlašovací stranu cafeterie a nebo kontatkujte naše zákaznické centrum na +420  234 662 299.

Neznám heslo do portálu cafeterie Edenred Benefity Premium

Na úvodní straně pro přihlášení zvolte tlačítko „Zapomněli jste heslo?“ V portálu si vygenerujete nové heslo, které bude zasláno na e-mail vámi zadaný v cafeterii Edenred Benefity Premium. V případě potíží kontaktujte naše zákaznické centrum na +420  234 662 299.

Další informace a návody najdete ve své cafeterii.

Do kdy platí finanční prostředky na mém účtu v cafeterii?

Platnost finančních prostředků a datum jejich expirace vidíte u jednotlivých peněženek ve svém účtu v cafeterii.

Kde najdu přehled o zůstatku na kartě?

Základní informace o své kartě naleznete na stránce Přehled karet ve vaší cafeterii. Zde můžete kromě dostupného zůstatku na kartě zkontrolovat také stav své karty (aktivní, blokovaná apod.), platnost své karty, její číslo a držitele. Zůstatek je také možné zjistit v mobilní aplikaci Edenred. Aplikace je ke stažení zdarma na Google Play a Apple Store. Více o mobilní aplikaci Edenred.

Mohu na stránkách edenred.cz spravovat svůj účet v cafeterii?

Na stránkách www.edenred.cz najdete pouze svůj kartový online účet, kde svou novou kartu registrujete a aktivujete. Na těchto stránkách není možné objednávat kartu, dobíjet finanční prostředky na kartu, nebo využívat cafeterii jiným způsobem (objednávat poukázky, nakupovat v e-shopech atd.).

Lze v e-shopech platit benefitní/stravenkovou kartou

Aktuální seznam e-shopů akceptujících vaši Edenred Card najdete ve své cafeterii na záložce Možnosti platby – Platba v e-shopech.

Co si mohu koupit v cafeterii?

V cafeterii si můžete buď přímo objednat volnočasové aktivity a služby, nebo použít platební nástroje k úhradě těchto aktivit a služeb. Vše musí být v souladu se zákonem, takže ve vaší cafererii máte oprávnění objednávat v takových kategoriích, které jsou osvobozeny od daně z příjmu a odvodů sociálního a zdravotního pojištění za zaměstnance:

  • Cestování
  • Sport a kultura
  • Ubytování
  • Vzdělání
  • Wellness
  • Zdravotní péče

Služby nebo zboží si můžete ihned objednat přímou platbou v e-shopech. Za zboží nebo služby v e-shopu platíte okamžitě z prostředků cafeterie. Můžete si vybrat i z dalších možností platby a objednat si např. poukázky nebo e-Ticket, nebo dobití Edenred Benefits Card. S poukazy a kartou přejdete přímo do přidružené prodejny a zaplatíte jimi za vámi vybranou službu. Místa, kam jít nakupovat a použít své poukázky nebo kartu, najdete ve vyhledávači provozoven.

V online lékárnách lze benefitní kartou zaplatit jen některé druhy zboží

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Nedaří se mi zaplatit v e-shopu Dr. Max přes přímou platbu z cafeterie

V případě, že při platbě v e-shopu Dr. Max zvolíte platbu při osobním převzetí, nelze využít přímou platbu z cafeterie přes platební bránu. Ověřte si dostupné platební metody u tohoto partnera ve svém vyhledávači a vyberte si jinou možnost platby.

Proč nemohu nakupovat na booking.com

Společnost Booking.com sídlí v Amsterdamu v Nizozemsku a nemá tudíž české IČ. Nákup prostřednictvím benefitů je upraven českými zákony a provozovny tak musí mít vždy IČ české.

Proč nemohu u některých cestovních kanceláří platit plnou cenu zájezdu

Některé partnerské cestovní kanceláře si mohou určit vlastní podmínky pro platbu benefitními kartami, poukázkami nebo e-Ticketem. Než budete u cestovní kanceláře platit dovolenou, vždy si podmínky platby benefitními platebními metodami ověřte.

Kdy a jak mi bude doručena má objednávka?

Všechny potřebné informace o vašich objednávkách naleznete ve své cafeterii ve Způsobech doručení v nabídce Užitečné/Pravidla. U každé objednávky je uvedeno, do kdy musíte svou objednávku provést (uzávěrka objednávek), kdy jsou objednávky zpracovány a do kdy svou objednávku obdržíte.

Kde najdu tipy na využití svých benefitů

Aktuální tipy na využití benefitů najdete:

Jak si objednám novou kartu?

Objednání nové karty se řídí nastavením cafeterie po dohodě s vaším zaměstnavatelem. Pokud zaměstnavatel umožňuje objednání karet z cafeterie, novou kartu si objednáte na stránce Nová karta v části Možnosti platby. Pokud tuto možnost v cafeterii nemáte, karty se objednávají hromadně na adresu vašeho zaměstnavatele a vy ji obdržíte od svého HR oddělení.

Nevím, jestli mohu platit ve své oblíbené provozovně poukázkami/kartou

Ve Vyhledávači provozoven zadejte název vaší oblíbené provozovny do pole „Zadejte klíčové slovo“. Pokud znáte IČ své oblíbené provozovny, můžete ho doplnit do pole pro klíčové slovo namísto názvu provozovny. Klikněte na „Vyhledat“. Pokud se ve výsledcích vyhledávání objeví vaše hledaná provozovna, je partnerem Edenred. V detailu najdete kontaktní údaje provozovatele a seznam možností platby (kartou, e-Ticketem, anebo poukázkami). U provozovny jsou vždy zobrazeny jen ty možnosti platby, které přijímá. Druh platby si vyberete kliknutím na obrázek dole na stránce. Vložíte do košíku a závazně objednáte. Jakmile obdržíte poukázky či vám bude dobita vaše karta, můžete vybranou službu ve své oblíbené provozovně zaplatit.

Jak mám vyhledávač provozoven používat

Ve vyhledávači si volíte různá kritéria vyhledávání. Čím více svoje vyhledávání upřesníte, tím přesnější budou výsledky vyhledávání a výsledný seznam bude kratší. Ve vyhledávači můžete hledat provozovny dle klíčového slova (např. fitness, bazén, dovolená, zájezd apod.) a adresy. Klíčové slovo a adresu zadáváte vždy do polí na stránce nahoře. Dále můžete svůj výběr ještě doplnit o volbu kategorií (sport, cestování, wellness apod.) a konkrétního typu platby. Tyto filtry naleznete na stránce ve sloupcích vlevo. Klikněte na „Vyhledat“. Výsledky si můžete prohlížet buď jako seznam či dlaždice, anebo přímo na mapě. Tlačítka pro zobrazení najdete nad výsledky vyhledávání.

Jak zjistit, zda mohu platit ve své oblíbené provozovně poukázkami/kartou.

Ve Vyhledávači provozoven zadejte název vaší oblíbené provozovny do pole „Zadejte klíčové slovo“. Pokud znáte IČ své oblíbené provozovny, můžete ho doplnit do pole pro klíčové slovo namísto názvu provozovny. Klikněte na „Vyhledat“. Pokud se ve výsledcích vyhledávání objeví vaše hledaná provozovna, je partnerem Edenred. V detailu najdete kontaktní údaje provozovatele a seznam možností platby (kartou, e-Ticketem, anebo poukázkami). U provozovny jsou vždy zobrazeny jen ty možnosti platby, které přijímá. Druh platby si vyberete kliknutím na obrázek dole na stránce. Vložíte do košíku a závazně objednáte. Jakmile obdržíte poukázky či vám bude dobita vaše karta, můžete vybranou službu ve své oblíbené provozovně zaplatit.

Kde najdu přehled všech e-shopů, ve kterých můžu platit svou kartou?

Přehled e-shopů najdete po přihlášení do svého kartového účtu na edenred.cz - více viz On-line nákupy, nebo po přihlášení do svého cafeterního účtu na záložce MOŽNOSTI PLATBY >> PLATBA V E-SHOPECH.

Jak si zobrazím / změním PIN ke kartě?

Podrobný návod.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Obraťte se na naše zákaznické centrum na

 nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:

  • pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
  • pro zaměstnance:  +420 296 363 000





Byl tento článek užitečný?