- 3 Minuty ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Nejčastěji kladené dotazy – partner
- 3 Minuty ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Proč spolupracovat
přidáme vás mezi partnery do našich vyhledávačů
zviditelníme vás přes naše komunikační kanály (sociální sítě, webovou aplikaci, webové stránky, newslettery)
proplatíme vám uskutečněné transakce a zaslané poukázky
Chci zasmluvnit novou provozovnu (restauraci, sportovní centrum apod.) Jak mám postupovat?
Napište žádost skrze formulář na našem webu. Budeme Vás kontaktovat do dvou dnů.
Jak se mohu stát partnerem Edenredu
Přijímat ve své provozovně poukázky a karty Edenred může každý partner, který má s námi podepsanou smlouvu. Smlouvu můžete vyplnit online na webu, nebo kontaktovat naše partnerské oddělení e-mailem na partnerske-cz@edenred.com, kde vám se vším pomohou. Do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.
Co z toho budu mít a kolik mě to bude stát
Odměna za navýšení objemu se liší dle produktu, který ve vaší provozovně přijímáte, a přesné podmínky jsou vždy uvedeny ve smlouvě. Vaše provozovna bude vidět ve vyhledávači provozoven na webu www.edenred.cz a pokud akceptujete stravenkovou či benefitní kartu, tak také v aplikaci Edenred. V případě zájmu vám můžeme nabídnout také další marketingovou spolupráci a zviditelnění vaší značky u zákazníků i firem. Kontaktujte nás na T: +420 234 662 340 nebo na partnerske-cz@edenred.com.
Jak vyplnit novou smlouvu
Nejprve si založte svůj účet na našem webu. Poté ve svém účtu klikněte na Nová smlouva a postupujte dle instrukcí. Uveďte své kontaktní údaje, vyberte produkty, které chcete akceptovat, a odsouhlaste podmínky. Smlouva je automaticky odeslána na naše partnerské oddělení. Pokud je vše v pořádku, považuje se tímto smluvní vztah za uzavřený. Od nás obdržíte e-mailem PDF smlouvy s naším podpisem a následně také uvítací dopis. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.
Lze smlouvu uzavřít online, nebo ji musím osobně podepsat
Smlouvu můžete vyplnit online na našem webu. Součástí smlouvy jsou i Obchodní podmínky. Smlouva se po vyplnění odešle na naše zákaznické oddělení. Pokud je vše v pořádku, pošleme vám na váš e-mail PDF smlouvy. Zároveň vám od nás e-mailem přijde uvítací dopis se všemi důležitými informacemi o spolupráci. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.
Za jak dlouho od podpisu smlouvy mohu začít přijímat poukázky/karty Edenred
Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte našemu zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. Každý terminál vám pro platbu kartami musíme aktivovat. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.
Jak se zákazníci dozvědí, že u mě mohou platit Edenred poukázkami/kartami
Vaši provozovnu doporučujeme označit samolepkou na dobře viditelném místě, nejlépe na vstupních dveřích. Informaci o akceptaci našich poukázek můžete umístit také na váš web. Všechna akceptační místa mohou zákazníci najít ve vyhledávači provozoven na www.edenred.cz a v aplikaci Edenred.
Jak podpořím zviditelnění naší společnosti mezi zaměstnanci využívajícími produkty Edenred
Vaše služby můžete propagovat formou:
prezentace (článku) v sekci „Akční nabídky“ na našich webových stránkách.
banneru ve vyhledávači provozoven
v newsletteru
Kde najdu výčetku
Výčetku můžete stáhnout na stránce https://www.edenred.cz/loga-a-materialy . Personalizovanou výčetku najdete po přihlášení do Vašeho účtu na portálu Edenred (edenred.cz) v sekci Seznam provozoven. Aktuální šablonu (bez předvyplněných informací) najdete také v Dokumentech ke stažení na našem webu na www.edenred.cz/loga-a-materialy.
Jak nastavit terminál
Pro nastavení terminálu potřebujeme znát vaše MID (číslo obchodníka/číslo obchodního místa). Tento údaj nalezente buď na účtence pro obchodníka nebo kontaktujte poskytovatele terminálu. Žádost o zprovoznění terminálu nám zašlete společně s MID na náš email partner-cz@edenred.com.
Jak funguje přímá platba v e-shopech
Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu bez použití karty. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.
Více informací viz platební metody.
Co je to e-Ticket
Více informací viz platební metody.
nebo Po-Pá 8:00-17:00 hod na tel. číslech:
- pro zaměstnavatele a partnery: +420 234 662 340
- pro zaměstnance: +420 296 363 000