- 1 Minuta ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Multifaktorová autentifikace
- 1 Minuta ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Proč multifaktorová autentifikace?
Cílem zavedení multifaktorové autentifikace (MFA) je ochrana Vašich důvěrných informací a vyšší zabezpečení benefitních prostředků na Vašich cafeterních účtech. Její podstatou je zavedení dalšího bezpečnostního prvku do procesu přihlašování do cafeterního účtu.
V čem spočívá multifaktorová autentifikace?
Jedná se o standardní bezpečnostní proces, zaváděný společnostmi pohybujícími se v on-line prostředí (banky, pojišťovny, e-shopy, provozovatelé platebních bran apod.).
Podstatou multifaktorového ověřování je zavedení dalšího bezpečnostního prvku do procesu přihlašování do cafeterního účtu. Kromě uživatelského jména a hesla je nutné zadat ještě bezpečnostní kód.
Kdy bude multifaktorová autentifikace vyžadována?
Multifaktorové ověřování budete potřebovat jak pro přístup do uživatelského účtu, tak například i při využití platební metody "Přímá platba".
Jak nastavit multifaktorovou autentifikaci?
Přečtěte si detailní návod
Ověření přihlášení prostřednictvím aplikace
Pro ověřování prostřednictvím aplikace je potřeba mít ve svém mobilním telefonu speciální aplikaci, která bude při přihlašování do cafeterního účtu generovat jednorázové přihlašovací kódy. Nejznámější je například Microsoft Authentificator nebo Google Authentificator, ale je možné využít i jakoukoliv jinou aplikaci s touto funkcionalitou. Aplikaci si můžete stáhnout do telefonu kdykoliv před použitím samotného MFA, nicméně i kdyby se tak nestalo, odkaz na stažení aplikace Microsoft Authentificator budete mít k dispozici i při zahájení samotného procesu multifaktorové autentifikace.
Ověření přihlášení prostřednictvím SMS
Podmínkou využití tohoto způsobu ověřování bude zadání platného telefonního čísla, na které Vám můžeme zaslat ověřovací kód. Toto číslo můžete kdykoliv později změnit, např. v případě ztráty telefonu či změny telefonního čísla.
Co když ztratím telefon nebo změním telefonní číslo?
Pro tento případ Vám bude při prvním zahájení procesu MFA vygenerován tzv. "obnovovací" kód, který si uschováte a jímž potvrdíte své přihlášení v případě, že nebude možné z výše uvedených důvodů použít pro ověření aplikaci či SMS.
Potřebujete pomoci s nastavením multifaktorového ověřování?
Připravili jsme pro Vás detailní návod, jak si nastavit multifaktorové ověřování krok za krokem, který si můžete stáhnout a vytisknout. Pokud byste přesto měli nějaké dotazy, můžete nás kontaktovat na zákaznické lince +420 296 363 000.