Multifaktorové ověřování v aplikaci Edenred (Face ID, Touch ID, bezpečnostní kód
- 1 Minuta ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Multifaktorové ověřování v aplikaci Edenred (Face ID, Touch ID, bezpečnostní kód
- 1 Minuta ke čtení
- Vytisknout
- TmavýSvětlý
- Pdf
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Vícefaktorové ověření zvyšuje bezpečnost vašich osobních údajů a chrání vás před podvody tím, že vyžaduje kombinaci emailu a hesla a dalšího ověření, jako jsou bezpečnostní kód nebo biometrické údaje. Tímto způsobem zajišťujeme, že pouze vy máte přístup k vašemu účtu.
Postup aktivace vícefaktorového ověření v mobilní aplikaci Edenred:
- Do aplikace se přihlásíte pomocí svých přihlašovacích údajů (e-mail, heslo)
- Doplníte telefonní číslo, na které přijde smskou ověřovací kód. Pokud jste již telefonní číslo ověřoval/a na webu Edenred.cz, přijde rovnou sms na toto telefonní číslo.
- Zadáte 6místný ověřovací kód, který vám přišel SMS zprávou. Kód je platný 5 minut. Po 3 minutách se objeví možnost Zaslat znovu. Bez ověření telefonu a zadání kódu se do aplikace nedostane.
- Následně si nastavíte svůj vlastní bezpečnostní kód do aplikace. Je nutné si tento kód zapamatovat. V dalším kroku potvrdíte svůj nový kód (Pokud v následujícím kroku nenastavíte biometrické údaje, bude tento kód sloužit pro přístup do aplikace.)
- Nastavíte si své biometrické údaje (otisk prstu nebo Face ID). Tento krok vám velmi usnadní přístup do aplikace, které tak bude probíhat bez bezpečnostního kódu, ale pomocí biometrických údajů.
- Po naskenování obličeje nebo přiložení prstu je vše hotovo.
- Jakmile se ověříte vstoupíte do aplikace.
Při dalším použití aplikace
- Při otevření aplikace po 14 dnech je nutné se ověřit zadáním bezpečnostního kódu nebo biometrikou.
- Při otevření aplikace po 90 dnech je nutné vyplnit znovu své přihlašovací údaje
- Následně opět vstupujete do aplikace s kódem nebo biometrikou
Zablokování účtu:
- Pokud se 2x chybně ověříte pomocí biometriky, můžete provést ještě ověření kódem.
- Pokud 3x zadáte chybně kód, aplikace se zablokuje.
- Klikem na „Odblokovat“ pokračujete na proces odblokování.
Odblokování účtu:
- Potvrďte svoji identitu přihlášením (email, heslo).
- Pro ověření zadejte kód, který vám byl zaslán smskou na vaše telefonní číslo.
- Následně zadejte kód, který vám byl zaslán na vaši e-mailovou adresu
- Následně si zvolíte nový bezpečnostní kód aplikace.
- Jste zpět v aplikaci.
Byl tento článek užitečný?